Detall notícia
Ruta de navegació
Publicador de continguts
S’obre una nova convocatòria del Barcelona Mentoring Programme per a pimes i startups amb alt potencial

S’obre una nova convocatòria del Barcelona Mentoring Programme per a pimes i startups amb alt potencial
Les empreses seleccionades rebran mentoria per part de professionals executius de trejectòria reconeguda per impulsar el seu creixement i consolidació
Barcelona, 31 de jul. 2025
El Barcelona Mentoring Programme és un programa impulsat des de l’Ajuntament de Barcelona, a través de Barcelona Activa, que té com a objectiu l’assessorament a un grup reduït i seleccionat d’empreses i startups per part de persones directives i executives, referents en el seu sector i amb trajectòria reconeguda en multinacionals i grans consultores. La convocatòria romandrà oberta fins al 31 d’octubre de 2025, i les sessions de mentoring es desenvoluparan entre desembre de 2025 i juny de 2026.
Les empreses seleccionades rebran suport per validar i reforçar l’estratègia del seu negoci mitjançant una metodologia avalada pel Venture Mentoring Service del Massachusetts Institute of Technology (MIT). Cadascuna d'elles comptarà amb un equip de tres persones mentores i participarà en sis sessions distribuïdes al llarg de vuit mesos, centrades en aspectes clau com l’estratègia, les vendes, la internacionalització o l’organització interna.
El programa està destinat a empreses amb almenys un any d’activitat, una facturació anual superior als 200.000 euros i una plantilla de menys de 50 treballadors. S’adreça a socis/es o fundadors/es de l’empresa que vulguin seguir un pla de treball i aprofitar les aportacions de les persones mentores per validar l’estratègia del negoci i accelerar-ne el creixement. Es tindrà especialment en compte el grau d’innovació i internacionalització dels projectes.
Des de 2013, més de 250 empreses han participat en aquesta iniciativa, obtenint un increment mitjà del 22% en la seva facturació. El programa compta amb més de 100 mentors i mentores amb trajectòries consolidades com Cinta Lacasa, Ernest Pérez-Mas, Isabel Grifoll o José María Vilas i facilita espais de networking estratègic i contrast de decisions en temps real, amb impacte directe en la consolidació empresarial.
A més, Barcelona Activa ofereix un itinerari de mentoring alternatiu per a dones emprenedores. El Women Mentoring Programme, adreçat a dones que desitgin comptar amb l’acompanyament de mentores per consolidar el seu negoci o projecte empresarial.
Les empreses que compleixin els requisits poden presentar la seva candidatura per al Barcelona Mentoring Programme fins al 31 d’octubre de 2025. Per rebre més informació i inscriure’t, es pot contactar al correu mentoring.programme@barcelonactiva.cat.
No deixis passar l’oportunitat de fer créixer la teva empresa i informa’t sobre el Barcelona Mentoring Programme!
Barcelona Activa no s'atura durant l’agost

Barcelona Activa no s'atura durant l’agost
Els equipaments ajusten els seus horaris d’atenció durant l’estiu per adaptar-se al període de vacances
Barcelona, 11 de jul. 2025
Durant el mes d’agost, Barcelona Activa mantindrà actius els principals serveis d’atenció a la ciutadania, a les empreses i a les entitats de la ciutat, adaptant calendaris i formats al període de vacances. La majoria d’equipaments obriran en horari intensiu, mentre que els canals d’atenció telefònica i en línia s’amplien per garantir un suport continuat i proper.
En l’àmbit del suport a les empreses, l’Oficina d’Atenció a les Empreses (OAE) i el Parc Tecnològic estaran operatius de 8 a 15 h amb atenció telefònica al 933 209 600.
Els serveis d’emprenedoria funcionaran també en horari intensiu, de 8 a 15 h. La Incubadora Glòries romandrà oberta durant tot el mes, mentre que el Centre per a la Iniciativa Emprenedora Glòries tancarà del 15 al 24 d’agost.
En relació als serveis de treball, Porta22 tancarà excepcionalment de l’11 al 22 d’agost, període en què el servei d’informació i assessorament es prestarà al Centre per a la Iniciativa Emprenedora Glòries, de 8 a 15 h. El Convent de Barcelona Activa donarà atenció presencialment de 8 a 15 h i telefònicament al 603 805 130, però tancarà del 4 al 24 d'agost.
Els Espais Activa ajustaran els horaris segons cada equipament. Nou Barris Activa i Sant Andreu Activa romandran tancats tot el mes, però mantindran l’atenció telefònica al 900 533 175. Sants-Montjuïc Activa obrirà el Punt d’informació i orientació laboral els dilluns, dimecres i divendres del mes, de 9 a 13 h. El Servei d’atenció integral a barris tancarà del 6 al 22 d’agost.
Pel que fa als Punts de Defensa de Drets Laborals, el servei es mantindrà obert en format d’assessorament telefònic de 9 a 13 h i tancarà entre l’11 i el 22 d’agost.
La formació tecnològica continuarà l’oferta en línia durant totes les vacances d'estiu, però la formació presencial es veurà limitada pel tancament dels equipaments. El Cibernàrium 22@, ubicat al districte de Sant Martí, romandrà tancat del 4 al 31 d’agost, mentre que el Cibernàrium Nou Barris tancarà de l’11 al 24.
Pel que fa a LIDERA, obrirà en horari intensiu de 8 a 15 h durant l’agost, excepte del 12 al 23, període en què romandrà tancat.
En l’àmbit de l’Economia social i d'impacte, InnoBA manté el seu horari habitual, excepte el Punt d’orientació laboral, que tancarà de l’11 al 22. La InnoBAdora estarà operativa de dilluns a divendres, de 8 a 20 h, i tancarà del 9 al 24 d’agost.
Finalment, la Seu Central de Barcelona Activa continuarà oberta durant tot el mes, amb atenció intensiva de 8 a 15 h.
Consulta els horaris i ubicacions dels diferents equipaments a la ciutat i les activitats formatives disponibles durant l’agost.
Bizbarcelona celebra la seva 13a edició per impulsar negocis i talent empresarial

Bizbarcelona celebra la seva 13a edició per impulsar negocis i talent empresarial
L’esdeveniment reunirà pimes, comerços i professionals els dies 15 i 16 d’octubre a Montjuïc – Fira de Barcelona
Barcelona, 30 de jul. 2025
Torna el Bizbarcelona, l’esdeveniment de referència per a l’emprenedoria, les pimes, el comerç local i els professionals que volen fer créixer el seu negoci. Els pròxims 15 i 16 d’octubre, el recinte de Montjuïc – Fira de Barcelona tornarà a ser l’escenari d’aquest esdeveniment clau, un espai per connectar, inspirar-se i trobar solucions als reptes de la nova economia.
La trobada, impulsada per Barcelona Activa, la Diputació de Barcelona, PIMEC, l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i la Cambra de Comerç de Barcelona, té l’objectiu de donar suport al teixit empresarial i comercial del territori.
El programa de Bizbarcelona està dissenyat per oferir suport real a les persones que lideren negocis i projectes empresarials. Inclou continguts clau sobre gestió, estratègia, transformació digital, màrqueting i altres àmbits essencials per al desenvolupament empresarial. A més, posa a disposició del públic assistent espais de connexió i activitats pràctiques que donen resposta a les necessitats quotidianes de les empreses i professionals. Cada sessió i activitat està pensada per aportar valor tangible i aplicable: des d’eines per optimitzar la gestió fins a recursos per enfortir equips, millorar resultats i impulsar la competitivitat.
L’esdeveniment ofereix dues modalitats de participació, pensades per adaptar-se a diferents perfils i objectius:
-
Com a expositor/a. Les empreses que vulguin guanyar visibilitat poden formar part del Village, un espai dinàmic on presentar els seus productes i serveis, connectar amb altres professionals i generar noves oportunitats de negoci.
-
Com a visitant. El públic visitant tindrà accés a conferències, activitats de networking, workshops i espais del Village, on trobaran inspiració, assessorament professional i recursos pràctics per impulsar els seus projectes.
Amb cada edició, Bizbarcelona reafirma la seva vocació de servei, esdevenint un aparador de referència per compartir coneixement, detectar oportunitats i contribuir a la competitivitat de l’ecosistema empresarial de Barcelona.
Per a més informació, inscripcions o consultes generals, pots contactar amb bizbarcelona@firabarcelona.com. Per a sol·licituds relacionades amb la participació com a empresa expositora, cal adreçar-se a caznar@firabarcelona.com.
Consulta el web de Bizbarcelona i descobreix com participar-hi, ja sigui com a visitant o com a empresa expositora.
Aprofita l’estiu per fer créixer el teu talent amb activitats online

Aprofita l’estiu per fer créixer el teu talent amb activitats online
Cursos, tallers i programes flexibles per continuar creixent professionalment durant les vacances
Barcelona, 25 de jul. 2025
L’estiu és un bon moment per adquirir nous coneixements i preparar-se per afrontar futurs reptes professionals. Per això, Barcelona Activa manté la seva activitat durant aquest període amb una programació formativa que inclou més activitats en línia i que adapta les activitats presencials als seus equipaments.
Aquest impuls respon a la voluntat de promoure l’ocupabilitat, estimular l’esperit emprenedor i potenciar la competitivitat del teixit empresarial, amb propostes adaptades a perfils i necessitats de la ciutadania. Totes aquestes propostes es poden trobar als diferents portals de Barcelona Activa, organitzades per facilitar l’accés segons els interessos i els objectius de cada persona usuària.
Els cursos i activitats per a l’ocupació ajuden a millorar el perfil professional, reorientar carreres i adquirir competències clau per a la recerca de feina. S’ofereixen activitats de curta durada, formació per a joves i accions a mida per a entitats.Es complementa amb tallers i assessorament per desenvolupar habilitats com la comunicació, la recerca de feina, el lideratge o la planificació.
Les persones amb esperit emprenedor poden accedir al servei d’Emprenedoria, amb formació durant tot l’any per treballar aspectes clau per estructurar i finançar el seu negoci, com ara elaborar el pla financer, definir el model de negoci i conèixer recursos per obrir i gestionar comerços físics o digitals. A més, milloraran habilitats pràctiques per presentar projectes i impulsar la digitalització del seu negoci.
Les empreses i entitats tenen a l’abast programes en línia de formació específica per millorar la gestió, accedir a finançament i impulsar les vendes. També disposen dels cursos online en format mooc, accessibles a través d'una plataforma de gestió d'aprenentatge. Inclouen vídeos, material de lectura, qüestionaris i altre material organitzat en mòduls sobre temàtiques diverses com constitució d’empreses i fiscalitat o digitalització (SEO, Google Analytics, web, ecommerce i Wordpress).
La formació tecnològica és un pilar estratègic que ofereix una àmplia varietat de cursos online en àrees claus com la programació, la ciberseguretat, el màrqueting digital i la intel·ligència artificial. Entre les temàtiques destacades hi ha Wordpress, Python, Power BI, Microsoft 365, certificacions oficials de marca, aplicacions d’Adobe i tràmits per internet. Aquesta oferta formativa està dissenyada per facilitar l’adquisició de competències digitals adaptades a les necessitats actuals, amb la comoditat d’un format totalment online.
Si vols aprofitar l’estiu per créixer i obrir noves portes al teu futur professional, consulta tota l’oferta formativa de Barcelona Activa i tria la formació que millor s’adapti a tu.
Nou itinerari per a formar-se en ciberseguretat a la IT Academy

Nou itinerari per a formar-se en ciberseguretat a la IT Academy
La formació inclou un recorregut complet des dels fonaments fins als rols avançats, acompanyament per a la inserció laboral i ajuda a empreses per incorporar nous talents
Barcelona, 29 de jul. 2025
La IT Academy de Barcelona Activa ha posat en marxa un nou itinerari formatiu especialitzat en ciberseguretat, pensat per preparar persones professionals qualificades en una de les àrees amb més demanda dins del sector tecnològic.
El nou itinerari de Ciberseguretat ofereix un recorregut complet, des dels fonaments fins a rols avançats com a Analista Júnior, Analista SOC i Hacker Ètic, i està dissenyat per formar talent digital des de zero. Inclou formació en l’ús d’eines com sistemes SIEM i sistemes de detecció d’intrusions, i prepara per a certificacions reconegudes com Cisco CCST, CyberOps Associate i Cisco Ethical Hacker. És una oportunitat per entrar en un sector estratègic amb grans perspectives de creixement i estabilitat i també ofereix l'oportunitat de formar-se en anglès.
La IT Academy ofereix formació tecnològica gratuïta, presencial i pràctica al Cibernàrium del 22@, adreçada tant a persones que s’inicien en les TIC com a professionals que volen actualitzar-se. Els cursos, en format bootcamp de 350 hores, es basen en autoaprenentatge personalitzat, mentoria experta i simuladors d’entorn laboral, amb una taxa d’inserció laboral del 82% en àmbits com la programació, l’anàlisi de dades i la ciberseguretat.
Juntament amb aquest itinerari, la IT Academy manté dues línies formatives consolidades:
-
Itinerari de Programació Web, amb tres rutes d’especialització: Frontend, Backend i FullStack. Està pensat per aprendre a programar webs i aplicacions des de zero, sense experiència prèvia. S’hi treballen competències clau com HTML, CSS, JavaScript, Java, PHP i bases de dades.
-
Itinerari d’Anàlisi de Dades, adreçat a perfils amb visió analítica. Combina eines com Python, MySQL, Power BI i Git. Inclou un projecte pràctic dins d’un simulador empresarial, que et prepara per a l’entorn laboral real.
A més de la formació tècnica, la IT Academy també presta un servei d’acompanyament a la inserció laboral. Els participants reben un certificat oficial i accedeixen a recursos i orientació per a la recerca activa de feina. Alhora, la iniciativa connecta amb el teixit empresarial mitjançant el servei IT Academy Empreses, que facilita la incorporació de talent digital en programació, dades i ciberseguretat a vacants reals.
Fes ja la preinscripció i prepara’t per reprogramar el teu futur amb la IT Academy.
Transforma la teva idea emprenedora en un negoci viable amb el suport de Barcelona Activa

Transforma la teva idea emprenedora en un negoci viable amb el suport de Barcelona Activa
Itineraris a mida, assessorament gratuït i espais d’incubació per a totes les fases del procés emprenedor
Barcelona, 18 de jul. 2025
Barcelona Activa té a disposició de la ciutadania un servei permanent d’emprenedoria com a suport integral per acompanyar projectes i persones en qualsevol fase del procés, tant si es troben en una etapa inicial amb una idea incipient com si ja són startups constituïdes. L’objectiu és garantir un acompanyament de qualitat, flexible i adaptat a les necessitats reals de cada persona emprenedora.
La sessió informativa és una bona porta d’entrada per descobrir tots els serveis i recursos disponibles, resoldre dubtes i orientar-se dins dels itineraris d’acompanyament. També es pot accedir directament a altres activitats, assessoraments o formacions segons les teves necessitats i interessos.
Un cop realitzada aquesta sessió, es pot accedir a l’assessorament individualitzat, a càrrec d’un equip expert que guia cada iniciativa segons les necessitats de cada usuari. L’acompanyament s’adapta a l’etapa del projecte i a les necessitats de cada persona emprenedora —Ideació, Modelització, Planificació i Execució— oferint suport personalitzat en aspectes com la fiscalitat, els tràmits o la planificació, per transformar oportunitats en negocis viables i segurs.
A més, es posa a disposició una àmplia oferta de formacions i programes especialitzats per donar suport al desenvolupament emprenedor en totes les seves fases. Aquesta oferta s’articula en tres grans línies:
-
Formació contínua i actualitzada: un catàleg de sessions formatives en constant renovació, adaptat a perfils diversos i orientat a oferir coneixements pràctics i aplicables en temàtiques diverses com fiscalitat, marca personal o pla d’empresa.
-
Programes d’acompanyament i networking: enfocats a transformar idees en projectes viables, amb iniciatives dirigides a sectors estratègics, col·lectius específics i startups.
-
Itineraris especialitzats: activitats pensades per validar, consolidar o escalar projectes, combinant assessorament expert amb recursos digitals per facilitar la planificació, el seguiment i l’execució amb més garanties d’èxit.
Paral·lelament, Barcelona Activa compta amb diversos espais d’innovació i coworking concebuts com a entorns estratègics per impulsar l’activitat emprenedora. En aquest marc, la xarxa formada per la Incubadora Glòries, el Parc Tecnològic, l’InnoBAdora i La Clota Cotreball ofereix suport integral a projectes emergents mitjançant oficines totalment equipades, assessorament continu, comunitats professionals actives i recursos especialitzats. Les empreses instal·lades mantenen un índex de supervivència del 80% al quart any d’activitat.
Aquest compromís pel creixement sostingut reforça la missió de Barcelona Activa com a motor de l’emprenedoria i del desenvolupament econòmic de la ciutat, amb 8.956 persones emprenedores ateses, 1.452 projectes acompanyats, 248 startups assessorades i 106 empreses incubades només al 2024.
Sol·licita el servei d’emprenedoria per començar el teu projecte emergent amb l’acompanyament d’un equip expert. Per a més informació envia un correu a emprenedoria@barcelonactiva.cat.
El servei Gestió de Talent impulsa la connexió entre empreses i professionals a Barcelona

El servei Gestió de Talent impulsa la connexió entre empreses i professionals a Barcelona
Un impuls a la competitivitat empresarial i a l’ocupació a la ciutat
Barcelona, 17 de jul. 2025
Barcelona Activa posa a disposició de les empreses el servei de Gestió del Talent, dissenyat per facilitar la cobertura de vacants i donar suport en tot el procés d’incorporació de personal a les organitzacions. L’objectiu principal és acompanyar a les empreses a trobar els perfils més adequats segons les seves necessitats i reforçar la competitivitat del teixit empresarial de Barcelona.
Durant el 2024, aquest servei ha facilitat 973 contractacions i ha incorporat 212 alumnes en pràctiques. Ha col·laborat amb més de 400 entitats i compta amb més de 90.400 candidatures registrades a la base de dades.
El servei s’articula en tres grans blocs per respondre a les demandes principals de les empreses.
-
Cobertura de vacants. S’ofereix suport directe per a contractacions laborals i convenis de pràctiques amb alumnes d’estudis superiors. El servei inclou la captació de persones candidates, la preselecció i l’organització d’esdeveniments per cobrir diverses posicions.
-
Incorporació d’estudiants de Formació Professional. L’Oficina FP Empreses, en col·laboració amb el Consorci d’Educació de Barcelona, facilita a les empreses tota la informació sobre especialitats formatives i modalitats per incorporar alumnat d’FP. Un cop valorades les necessitats, la sol·licitud es deriva a l’equip del Consorci, que connecta l’empresa amb els centres educatius més adients.
-
Assessorament a les empreses. S’ofereix suport i assessorament a les empreses en àmbits clau com els plans d’igualtat, la fidelització de talent, les bonificacions i la incorporació de col·lectius vulnerables. A més, es facilita l’accés a programes d’ocupació en col·laboració amb el SOC i a especialitats de Formació Professional adaptades a cada necessitat formativa, gràcies al treball conjunt amb el Consorci.
Per tal de garantir la qualitat del procés de selecció, s’aplica un protocol de validació i seguiment de les candidatures. Les empreses han de sol·licitar la publicació de la vacant enviant un formulari amb les seves dades, la descripció de l’oferta i les condicions de la posició. Un cop la sol·licitud ha estat validada, s’ofereix assessorament en tot el procés de contractació i es gestiona la derivació de les candidatures, assegurant que les ofertes laborals s'ajusten a la normativa.
Connectar amb talent local permet a les empreses reforçar la seva competitivitat i generar noves oportunitats professionals de qualitat a la ciutat. Alhora, estudiants i persones en recerca de feina troben una porta d’entrada a un entorn laboral proper, dinàmic i amb potencial de creixement professional.
Potencia la plantilla de la teva empresa amb nous perfils professionals sol·licitant el servei Gestió de Talent!
Obertes les inscripcions per a la cinquena edició de Reimaginem

Obertes les inscripcions per a la cinquena edició de Reimaginem
El programa ofereix sis mesos d'acompanyament per impulsar la transformació organitzativa d'entitats amb valors socials, ambientals i de bon govern.
Barcelona, 08 de jul. 2025
Arriba al setembre la cinquena edició de Reimaginem, el programa que acompanya organitzacions en els processos de transformació estratègica per integrar les pràctiques i els valors de l’Economia Social i d’Impacte. El programa tindrà una durada de sis mesos i acollirà catorze iniciatives per reforçar la seva resiliència a través de la innovació, l’estratègia i el prototipatge.
Impulsat per Barcelona Activa i dinamitzat per Tandem Social, s’adreça a entitats consolidades amb almenys tres anys d’activitat i preferentment ubicades a l’àrea metropolitana de Barcelona. Està pensat per equips amb capacitat d’afrontar reptes en àmbits com el disseny de producte, l’organització interna, la comercialització o la digitalització. També, que tinguin voluntat de generar impacte mitjançant la co-creació, la perspectiva de gènere i la bona governança.
El programa comença amb un programa formatiu comú centrat en la innovació social i el prototipatge. Un cop superada aquesta primera fase, cada organització pot escollir un dels dos itineraris d’especialitat:
-
Disseny de producte o servei, i comercialització: enfocada en el disseny de la proposta de valor, l’experiència de la clientela i el màrqueting.
-
Organització interna, participació i governança: orientada a millorar l’estructura, els processos productius i els espais participatius.
Les entitats poden continuar treballant les seves propostes amb el Servei d'assessorament especialitzat en ESS i La InnoBAdora, la comunitat d’incubació per a l’Economia Social i d’Impacte de Barcelona Activa.
Per a més informació, pots escriure a innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat o trucar al 933 57 52 52.
Les organitzacions interessades poden formalitzar la seva participació a través de la web abans del 25 de juliol.
L'accés al Parc Tecnològic de Nou Barris quedarà afectat aquest estiu per obres a la línia 4 de metro

L'accés al Parc Tecnològic de Nou Barris quedarà afectat aquest estiu per obres a la línia 4 de metro
La parada Llucmajor, la més pròxima a les instal·lacions, estarà tancada temporalment i s’habilitarà un servei alternatiu de bus llançadora
Barcelona, 04 de jul. 2025
Aquest estiu, el Parc Tecnològic es veurà afectat per les obres de millora que s’estan duent a terme a les línies L4 i L11 del metro de Barcelona. La parada de Llucmajor (L4), la més propera al recinte, estarà fora de servei fins al 7 de setembre. Aquesta interrupció pot afectar especialment les persones que assisteixen a sessions i tallers del Cibernàrium Nou Barris, així com les empreses que desenvolupen la seva activitat al recinte. Es recomana planificar els desplaçaments amb antelació i consultar alternatives de transport disponibles durant aquest període.
Mentre durin les obres, s’ha habilitat un servei alternatiu de bus llançadora que cobreix el recorregut entre Verdaguer i Casa de l’Aigua en ambdues direccions, amb parades estratègiques al llarg d’eixos principals com el Passeig Maragall. També manté connexions amb altres línies de metro i amb freqüències altes. La parada més propera al Parc Tecnològic és la de passeig Valldaura – Pg. Verdum. Per consultar totes les parades i horaris del bus, es recomana visitar el web de TMB. A més, s’ofereix un servei específic per a persones amb discapacitat o mobilitat reduïda, que connecta les estacions de Girona i Verdaguer amb horaris adaptats.
A part del bus llançadora, hi ha d'altres rutes alternatives. En metro, es pot fer servir la L5 (Vilapicina) o la L3 (Canyelles), amb un breu desplaçament a peu o en bus. Pel que fa a Rodalies, les línies R3, R4 i R7, amb parada a l’estació de Sant Andreu Arenal (Fabra i Puig), també són una opció accessible i funcional per arribar al recinte.
Per facilitar els desplaçaments, TMB ofereix informació actualitzada a les estacions afectades i compta amb personal informador per atendre consultes presencialment. A més, TMB ha actualitzat el seu mapa interactiu de rutes en temps real, amb totes les afectacions i alternatives disponibles.
Accedeix a tota la informació de les rutes alternatives a través del web oficial tmb.cat, l’app de TMB o bé trucant al 900 701 149 per resoldre qualsevol dubte.
El Congrés d’Orientació Professional debat com millorar l’accés al món laboral i els reptes de l'assessorament

El Congrés d’Orientació Professional debat com millorar l’accés al món laboral i els reptes de l'assessorament
Més de 300 persones participen en un programa intensiu de ponències, tallers i espais de debat
Barcelona, 20 de juny 2025
Barcelona ha acollit el primer Congrés tècnic d’Orientació Professional, una trobada per abordar els reptes del mercat laboral i repensar l’acompanyament a les persones que volen accedir-hi. Organitzat per Barcelona Activa al Disseny Hub (DHub), l’esdeveniment ha reunit més de 300 persones professionals per analitzar els canvis del món del treball i impulsar noves eines i estratègies. Amb la mirada posada en el futur laboral, el congrés ha reivindicat una orientació més actualitzada i personalitzada.
Davant la previsió que el 22% de les feines canviaran substancialment abans del 2030 i que el 59% requeriran formació específica (segons l’informe The Future of Jobs del World Economic Forum), el congrés ha centrat el debat en tres grans eixos: la intel·ligència artificial, la formació professional i les noves competències laborals.
Aquesta edició ha suposat un pas endavant amb un format més ampli, tècnic i participatiu, que ha inclòs tallers pràctics, espais de debat, ponències i una hackató. També s’hi han tractat qüestions clau com la formació contínua, la FP Dual, les microcredencials i l’equitat territorial, en un entorn pensat per donar resposta als nous reptes del sector.
La jornada va començar amb una ponència de Sam Grayling (World Economic Forum), per contextualitzar els grans canvis del mercat laboral. A partir d’aquesta anàlisi, es van destacar com a sectors estratègics per a la ciutat l’audiovisual, les cures, l’economia digital, l’economia sostenible i la indústria 4.0, en una xerrada conduïda per Àngels Santigosa. Posteriorment, l’experta en intel·ligència artificial, Nerea Luis, va exposar reptes i oportunitats de la IA i va dinamitzar una hackató per experimentar amb casos pràctics.
El reskilling i l’upskilling van tenir un paper destacat amb propostes com la FP Dual, les microcredencials i metodologies innovadores com el fishbowl, que van fomentar el debat obert entre persones professionals. Cada participant va poder construir el seu propi itinerari, triant entre tallers, xerrades i espais de debat segons els seus interessos i necessitats formatives.
Amb aquest congrés, Barcelona Activa reforça el seu paper com a agent dinamitzador del coneixement i la innovació en l’àmbit de l’orientació professional. L’esdeveniment s’emmarca dins de l’estratègia municipal per promoure feina de qualitat, reduir desigualtats i oferir més oportunitats formatives adaptades als canvis del mercat.
Troba més infomació de tot allò que es va parlar en el congrés i estigues atent a les següents jornades.
Redirigeix la teva carrera amb el servei gratuït de coaching laboral

Redirigeix la teva carrera amb el servei gratuït de coaching laboral
Amb modalitats adaptades a cada etapa vital i disponibles en quatre punts estratègics de la ciutat
Barcelona, 26 de juny 2025
El servei de coaching laboral gratuït de Barcelona Activa t’ofereix l’acompanyament i les eines per redefinir la teva trajectòria professional amb claredat, confiança i motivació. Pensat per a persones en situació d’atur o en procés de reorientació, aquest recurs combina tècniques de coaching professional amb el desenvolupament personal, posant el focus en el creixement i l’empoderament individual.
El coaching laboral és una metodologia d’acompanyament que ajuda a identificar fortaleses, superar creences limitadores i definir un pla d’acció professional alineat amb els valors individuals. A través de dinàmiques grupals, fomenta el suport mutu i la reflexió per prendre decisions amb més claredat i confiança. Una eina transformadora per repensar el futur laboral amb realisme i motivació.
El servei ofereix diferents modalitats adaptades a les necessitats i moments vitals de les persones participants:
-
Coaching per a la transformació professional: per a qui vol redefinir el seu propòsit laboral i activar un canvi significatiu.
-
Coaching laboral per a dones: enfocat a superar barreres estructurals, reforçar l’autoestima i posar en valor el talent femení.
-
Coaching laboral per a joves: ideal per orientar-se dins del mercat laboral, identificar competències i definir objectius concrets.
-
Coaching laboral per a persones sèniors: pensat per a majors de 45 anys que volen reiniciar o reorientar la seva carrera posant en valor la seva experiència.
Aquest servei es complementa amb altres recursos pensats per impulsar el creixement professional, com el Barcelona Mentoring Programme, on persones directives assessoren projectes empresarials, o el Women Mentoring Programme, destinat a dones emprenedores que volen consolidar el seu negoci.
Per garantir la proximitat i l’accessibilitat, el servei de coaching laboral es presta en diferents punts de la ciutat:
-
Barcelona Activa – El Convent (Ciutat Vella)
-
Barcelona Activa – Porta22 (Sant Martí)
-
Centre d’Informació i Assessorament per a Joves (Ciutat Vella)
-
Punt infoJOVE (Eixample, Les Corts i Sant Martí)
Consulta totes les opcions i inscriu-te al servei de coaching laboral, una oportunitat per redibuixar el teu futur professional!
Fins a 30.000 € per impulsar el teu projecte de barri amb els ajuts Impulsem el que fas

Fins a 30.000 € per impulsar el teu projecte de barri amb els ajuts Impulsem el que fas
Les subvencions tenen per objectiu finançar iniciatives amb impacte econòmic i social a Barcelona
Barcelona, 27 de juny 2025
L’Ajuntament de Barcelona, a través de Barcelona Activa, ha obert la novena convocatòria de les subvencions “Impulsem el que fas”, una iniciativa destinada a donar suport a projectes de proximitat amb impacte social i econòmic a la ciutat. Amb una dotació de 2,5 milions d’euros per a l'edició d’enguany, les subvencions s’adrecen a persones autònomes, entitats i empreses actives a Barcelona.
Els ajuts, que oscil·len entre els 8.000 i els 30.000 euros en funció de la modalitat, cobreixen fins al 80% del cost , amb un mínim del 20% de cofinançament. Les actuacions s’han d’iniciar durant el 2025 i executar-se en un màxim de 12 mesos.
Com a novetat destacada d’aquesta edició, la convocatòria inclou sis modalitats diferents segons els àmbits estratègics, i només es podrà optar a una única línia per persona o organització:
-
Modalitat 1A: Fins a 20.000 € per obrir activitats en locals buits o parades de mercat.
-
Modalitat 1B (nova): Fins a 15.000 € per reactivar locals municipals de planta baixa.
-
Modalitat 1C (nova): Fins 22.000 € per a projectes de diversificació econòmica i comerç de proximitat en espais de gran afluència.
-
Modalitat 2: Fins a 8.000 € per a iniciatives d’economia social i amb impacte.
-
Modalitat 3: Fins 20.000 € per fomentar una ocupació de qualitat al territori.
-
Modalitat 4 (nova): Fins a 30.000 € per a projectes d’innovació social i tecnològica en l’àmbit de les cures.
-
Modalitat 5: Fins a 16.000 € per a projectes d’alimentació sostenible, amb un extra de 2.000 € si es duen a terme en locals de planta baixa.
-
Modalitat 6 (nova): Fins a 13.000 € per a dones emprenedores, directives o professionals amb projectes de lideratge.
També s’introdueix un sorteig per determinar l’ordre de concessió, una nova estructura amb submodalitats (fins a dues actuacions per sol·licitud, excepte la modalitat 5) i un formulari més àgil i accessible.
El període per presentar sol·licituds ja està obert i finalitza el 15 de juliol a través del web oficial. Consulta les bases i participa a les sessions informatives per preparar la teva sol·licitud als ajuts "Impulsem el que fas".
Barcelona Activa integra la IA com a eina per impulsar l’ocupació i les competències digitals

Barcelona Activa integra la IA com a eina per impulsar l’ocupació i les competències digitals
L'agenda d’activitats ofereix sessions per millorar en els processos de selecció, automatitzar tasques en el món laboral i aprendre a fer un bon ús de la IA
Barcelona, 12 de juny 2025
Barcelona Activa impulsa una agenda d’activitats amb formacions centrades en l’ús de la IA per millorar les competències digitals i aplicar aquesta eina en l’àmbit laboral, tant en les tasques del dia a dia de les persones treballadores com en la recerca de feina i els processos selectius. A més, en aquestes sessions també té un paper destacat l’ètica, per conscienciar sobre l’aplicació d’aquesta eina de forma responsable i respectant els drets digitals.
Pel que fa a Treball, l’àrea incorpora la IA a través d’activitats d’anàlisi del mercat laboral i orientació per aplicar aquesta eina de manera estratègica. Un exemple d’aquestes sessions és el taller Analitza el mercat que t’envolta amb IA, que ajudarà les persones participants a identificar àmbits professionals amb alta demanda i millorar el perfil professional; o l’activitat Com pot ajudar-te la IA en el teu procés de recerca de feina?, per aprendre a utilitzar aquesta eina quan estàs buscant feina. D'igual forma, també es duen a terme formacions sobre la IA a empreses, com en el cas de la sessió Crea continguts automàticament amb la IA, i a persones emprenedores, com en el taller 25 Eines d'EmprenedorIA, per donar un impuls a les organitzacions i empreses emergents de la ciutat.
En aquesta línia, dintre de Barcelona Treball hi ha una secció específica per a Joves que inclou tallers per optimitzar el CV i la carta de presentació amb IA, així com serveis per ajudar a definir un pla d’acció personalitzat o potenciar la marca personal a les xarxes dels usuaris.
Finalment, el Cibernàrium ofereix un servei dedicat a l’impuls de les competències digitals, amb una àmplia oferta de formació pensada per a professionals, empreses i persones emprenedores. S’hi poden trobar càpsules formatives sobre intel·ligència artificial generativa, eines per automatitzar tasques laborals o crear contingut atractiu.També s’hi organitzen masterclass sobre temàtiques diverses, incloent-hi sessions especialitzades en IA. A més, s’imparteix formació específica per a empreses i startups, amb activitats i tallers orientats al desenvolupament professional i a l’ús ètic de la IA.
Millora el teu perfil professional i competències digitals amb la IA participant en les sessions de l’agenda d’activitats.
Arriben els casals d’estiu CodiCrack per formar als més joves en competències digitals

Arriben els casals d’estiu CodiCrack per formar als més joves en competències digitals
Els tallers, dirigits a joves de 9 a 17 anys, es duran a terme al Cibernàrium Nou Barris i tenen una durada de 30 hores repartides de dilluns a divendres.
Barcelona, 11 de juny 2025
Els casals CodiCrack ja han obert inscripcions per a infants i joves amb l'objectiu de millorar les seves competències digitals aquest estiu. Els tallers, organitzats per la Fundació Politècnica de Catalunya en col·laboració amb Barcelona Activa, s'impartiran al Cibernàrium de Nou Barris, ofereixen 30 hores de formació i, en finalitzar, lliuren un certificat UPC expedit per la fundació.
Al llarg d'una setmana per a cada curs, es tractaran de manera pràctica temes com la protecció a la xarxa, la investigació i creació de continguts digitals amb esperit crític, i la creativitat en l’ús de la tecnologia. En aquest sentit, totes les activitats es duran a terme en format de missions i reptes que busquen posar a prova la resiliència digital i la intel·ligència emocional, amb l’acompanyament de persones formadores i monitores.
Els tallers estan organitzats per franges d’edat i per dates, amb un límit de 12 persones per a cada grup. Pel que fa als horaris, en tots els casos seran de 8:30 a 14:30 h.
De 9 a 11 anys:
- Constel·lació Internet: activitats perquè infants i joves se submergeixin en l'impacte social de les TIC per a una convivència digital saludable.
De 12 a 13 anys:
- Odissea a la xarxa: sessions per explorar les tecnologies i fer-ne un ús segur i saludable.
De 14 a 17 anys:
- Futurecity: activitats per treure profit de les TIC per al futur personal i professional.
Inscriu-te als casals Codicrack i forma’t en competències digitals aquest estiu!
Els Marketplaces de talent, un espai per connectar empreses amb persones en recerca de feina

Els Marketplaces de talent, un espai per connectar empreses amb persones en recerca de feina
Barcelona Activa dona suport a les empreses en la definició de perfils i al talent de la ciutat per trobar feina.
Barcelona, 27 de maig 2025
Els Marketplaces de talent són esdeveniments de reclutament que connecten empreses amb persones en procés recerca de feina. Aquestes trobades faciliten el primer contacte entre les empreses i les persones interessades en les vacants oferides. Barcelona Activa hi actua com a intermediària entre les dues necessitats, donant suport a les empreses en la definició de perfils i la preselecció de candidatures, i facilitant un espai estructurat de trobada i entrevistes.
En primer lloc, les empreses que volen incorporar nou talent tenen a l’abast el servei Gestió del Talent de Barcelona Activa. Només cal omplir un formulari web amb les vacants a cobrir i, a continuació, l’equip es posarà en contacte per definir-ne els requisits, difondre les ofertes i filtrar els candidats més adequats. Per a més informació, podeu escriure a ofertesfeina@barcelonactiva.cat.
En segon lloc, les persones en procés de recerca de feina poden consultar les ofertes al web de Barcelona Activa Treball i enviar el currículum a aquelles vacants en les que estiguin interessades. Després, se seleccionen les candidatures més adequades a cada oferta, es confirma l’assistència i es realitza una sessió preparatòria abans de l’entrevista amb l’empresa.
Els Marketplaces es duen a terme en sectors estratègics per a la ciutat de Barcelona, com l'audiovisual i la indústria 4.0, i amb empreses capdavanteres com Lavinia, Fundació Pere Tarrés, el Clúster Audiovisual de Catalunya o Ametller Origen. A més, s’organitzen en diverses fires sectorials per apropar el talent a la realitat de les empreses i els seus sectors.
A banda dels Marketplaces, l'agència també organitza trobades de networking amb empreses com a recurs complementari, pensades per a persones que volen fer contactes i conèixer millor el mercat laboral. En aquestes trobades informals, que són cafès amb equips de recursos humans, les empreses comparteixen els perfils que solen buscar i les competències més valorades. Un exemple és el Cafè amb Oxfam Intermón, on l’organització va explicar com capta talent i quins perfils contracta habitualment.
Consulta el catàleg de sessions de Marketplaces i coneix totes les empreses que busquen professionals!
S’inaugura Barcelona XRLAB, el primer Pol d’Activitat Econòmica de la ciutat dirigit al sector audiovisual

S’inaugura Barcelona XRLAB, el primer Pol d’Activitat Econòmica de la ciutat dirigit al sector audiovisual
L'espai busca impulsar les indústries creatives, captar nova inversió i generar talent i ocupació de qualitat a Barcelona.
Barcelona, 22 de maig 2025
Obren les portes de Barcelona XRLAB per a la innovació, la creativitat i l’emprenedoria dins de l'audiovisual, un dels sectors estratègics per a l’economia de la ciutat. Aquest nou espai, impulsat per l’Ajuntament de Barcelona a través de Barcelona Activa i liderat per Lavinia, Magma Cultura i Artsmediatech. Aquesta aliança, amb una àmplia experiència en el sector, ha desenvolupat un pla de serveis estructurat en tres línies d’activitat que el convertiran en punt de trobada del sector: l’emprenedoria, el talent i la formació, i la innovació.
El hub, situat al recinte de Palo Alto (el Poblenou), compta amb més de 2.000 m2 d’instal·lacions centrades en l’àmbit de les indústries creatives, concretament en l’entorn de les tecnologies de realitat ampliada (XR) al servei d’iniciatives, empreses i professionals. En aquest sentit, busca impulsar el creixement i la competitivitat del sector, acompanyar nova activitat econòmica, captar inversió nacional i internacional i generar talent i ocupació de qualitat.
Les noves instal·lacions compten amb un laboratori de realitat ampliada, un espai de coworking amb l’accés a les últimes tecnologies aplicables a l’audiovisual, així com un programa d’incubació per acompanyar els emprenedors i emprenedores en la posada en marxa dels seus projectes. A més, també disposa d’espais de showroom i d'esdeveniments. La formació serà també un eix vertebrador de l'activitat de Barcelona XRLAB a través d’un intens programa focalitzat en les tendències que marcaran l’evolució de la indústria audiovisual i col·laboracions amb institucions com La Salle, EMAV, OFF o ESCAC.
Barcelona XRLAB és un dels projectes estratègics del pla Barcelona Impulsa, l’agenda econòmica de la ciutat fins al 2035, i és només un dels primers pols estratègics de la ciutat que l'Ajuntament de Barcelona va fer públics durant el 2023. Els següents espais en iniciar activitat, ubicats en tres naus en desús dels districtes de Sant Martí i Sant Andreu, impulsaran els sectors de l’economia circular, l’urban tech i l’economia de les cures.
Explora les activitats i oportunitats del nou espai en el seu web oficial.
- indústries creatives
- start-ups
- talent creatiu
- digitalitació
- transformació digital
- impulsem el que fas
- talent digital
- iniciatives
- indústria digital
- negocis
- talent
- barcelona activa
- joves
- networking
- innovació
- digitalització
- sector audiovisual
- competències digitals
- start-up
- deep tech
- intel·ligència artificial
- deep-tech
Barcelona Activa reforça l’assessorament a empreses per impulsar la seva digitalització

Barcelona Activa reforça l’assessorament a empreses per impulsar la seva digitalització
Acompanyament gratuït i personalitzat, per facilitar la transformació digital de les empreses i entitats de l’Economia Social i Solidària
Barcelona, 15 de maig 2025
Barcelona Activa continua apostant per l’acompanyament a les empreses en els seus processos de transformació digital. A través d’un servei gratuït i personalitzat, ofereix assessorament expert per identificar oportunitats de millora tecnològica, elaborar un pla de digitalització a mida i accedir a ajudes com el Kit Digital. Aquest suport es dirigeix tant a microempreses com a pimes i persones treballadores autònomes, adaptant-se a les necessitats específiques de cada negoci.
L’assessorament inclou una diagnosi inicial, recomanacions estratègiques i suport tècnic per accedir a subvencions públiques. El Kit Digital amplia el seu abast aquest 2025, i s’inclou el nou programa Kit Consulting, destinat a serveis d’assessorament especialitzat en àmbits com l’estratègia digital, la ciberseguretat o l’anàlisi de dades.
A més, les entitats de l’Economia Social i Solidària (ESS) disposen d’un servei específic i especialitzat que té en compte els seus valors i models organitzatius. Aquest recurs ofereix assessorament adaptat a la realitat de cooperatives, fundacions, associacions i altres iniciatives de l’ESS que vulguin incorporar eines digitals de manera estratègica i sostenible.
Informa’t sobre les novetats del Kit Digital i com accedir al servei de digitalització a la sessió informativa del 15 de maig.
- tecnologia
- emprenedoria
- entitats socials
- digitalitació
- transformació digital
- talent digital
- guia de serveis
- indústria digital
- empreses
- barcelona activa
- assessorament
- acompanyament
- programació web
- asesoramiento
- innovació
- digitalització
- tecnològic
- ess
- competències digitals
- emprenedoria en femení
- intel·ligència artificial
Arrenca l’Estiu TIC 2025: formació digital per a tothom

Arrenca l’Estiu TIC 2025: formació digital per a tothom
Una oferta formativa amb 150 cursos per impulsar el coneixement tecnològic per a tots els nivells i perfils professionals.
Barcelona, 23 de juny 2025
Arriba una nova edició de l’Estiu TIC, l’oferta formativa intensiva d’estiu de Barcelona Activa a través del programa Cibernàrium. Durant els mesos de juliol i agost, s’oferiran formacions en format presencial o en línia, adreçades tant a persones que volen iniciar-se en el món digital com a professionals que volen actualitzar competències o docents interessats en incorporar eines tecnològiques a l’aula.
Amb més de 150 activitats programades, l’Estiu TIC vol fomentar l’ampliació de competències digitals aprofitant els mesos d’estiu. L’oferta inclou formacions bàsiques i cursos especialitzats en àmbits com la intel·ligència artificial, la ciberseguretat, el tractament de dades, les eines de productivitat, el màrqueting digital, la programació i molts més.
Una part destacada del programa són les 19 formacions certificades pel Departament d’Educació, especialment pensades per a professionals de l’educació. Aquestes es divideixen entre l’oferta bàsica i l’especialitzada. A més, s’inclou la proposta “Hackeja l’educació”, una formació intensiva en pensament computacional i metodologies actives adreçada a professorat de secundària, batxillerat i FP, amb un enfocament pràctic en programació amb Python i basada en la metodologia de 42 Barcelona.
L’Estiu TIC també ofereix 11 tallers EstàsON, adreçats a infants de 6 a 12 anys en col·laboració amb les Biblioteques de Barcelona, per fomentar l’interès per la ciència i la tecnologia. I per als més petits, de 9 a 11 anys, destaca el Casal Codicrack, una iniciativa d’estiu que té com a objectiu potenciar les competències digitals, l’esperit crític i la creativitat tecnològica d’infants i joves.
Finalment, l’oferta d’estiu es complementa amb altres formacions en emprenedoria, empresa, recerca de feina i cursos propis del Cibernàrium, així com una àmplia selecció de cursos d’autoformació en línia disponibles les 24 hores.
Forma’t durant dos mesos amb aquells tallers o activitats que millor s’adaptin a tu. Descobreix totes les opcions i suma’t a l’Estiu TIC!
Obertes les inscripcions per a la cinquena edició del B-STEP

Obertes les inscripcions per a la cinquena edició del B-STEP
Barcelona Activa impulsa una nova edició del programa per a startups del sector esportiu.
Barcelona, 23 de gen. 2025
Ja està en marxa el període d’inscripcions per a la cinquena edició del B-STEP, el programa de Barcelona Activa dirigit a startups que desenvolupen la seva activitat en el sector de l’esport i l’activitat física. Amb la col·laboració de Barcelona Sports Hub i Indescat, el programa arrencarà oficialment el pròxim 26 de març de 2025.
El B-STEP és un programa gratuït pensat per a empreses emergents que vulguin potenciar el seu creixement i consolidació dins l’ecosistema esportiu. Aquest,es divideix en dues fases diferenciades per a poder oferir un acompanyament integral.
Durant la primera fase, se seleccionen un màxim de 20 startups davant un jurat, qui escollirà a 12 empreses per a participar en el Bootcamp (del 10 al 14 de març), on es treballarà la definició del model de negoci i la presentació del projecte.
A la segona fase, les startups es podran allotjar durant 8 mesos a les incubadores de Barcelona Activa, on disposaran d’un espai de coworking gratuït, rebran assessorament personalitzat i formació i, a més, participaran en activitats de networking relacionades amb l’ecosistema esportiu per fomentar les sinergies i la cooperació.
El programa finalitzarà amb un acte de cloenda en què un jurat especialitzat escollirà la startup guanyadora, que rebrà un premi de 5.000 euros.
En les quatre edicions anteriors, el B-STEP ha comptat amb la participació de més de 80 persones i ha contribuït a la creació de 30 startups.
El termini de presentació de candidatures es tancarà el pròxim 16 de febrer de 2025. Si tens una startup vinculada al món de l’esport, consulta tota la informació i els passos per inscriure’t aquí.
L’ISE tanca una nova edició amb rècord de participació

L’ISE tanca una nova edició amb rècord de participació
Jaume Collboni ha presentat a l’ISE 2025 el primer Pol d'Activitat Econòmica de la ciutat, el Palo Alto BCN XRLAB, un projecte impulsat per l’Ajuntament de Barcelona a través de Barcelona Activa.
Barcelona, 07 de febr. 2025
L’Integrated Systems Europe 2025 ha tancat una nova edició amb rècord de participació. En total, 85.350 persones provinents de 168 països han assistit a la fira més gran del sector audiovisual del 4 al 7 de febrer. Un sector que ha crescut un 15% des de l’any 2021, que ha impulsat l’ocupació i que atrau talent emprenedor a Catalunya amb més de 4.100 empreses, 41.840 llocs de treball i una facturació anual de 8,6M €, segons l’estudi El sector audiovisual a Catalunya, d’ACCIÓ.
L'esdeveniment ha estat l’escenari de presentació del primer Pol d’Activitat Econòmica de la ciutat, Palo Alto BCN XRLAB, que serà una realitat al maig per aglutinar iniciatives, empreses i persones professionals especialitzades en tecnologies de realitat ampliada (XR). L'espai, amb més de 2.000m2, tindrà l’objectiu d’impulsar el creixement i la competitivitat del sector audiovisual, generant nova activitat econòmica, talent creatiu i ocupació de qualitat.
Enguany, Barcelona Activa ha participat a l’ISE amb un estand conjunt amb l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB), de l’Ajuntament de Barcelona, i el Clúster Audiovisual de Catalunya. L’espai ha ofert una experiència immersiva a les persones assistents, amb un recorregut per testejar de primera mà les solucions de 6 empreses al Barcelona Creativity Showroom: blit.studio, Fede Switch & Light, Flop Work, Glassy Films, IT'S ON i Seeds XR.
Com a novetat, també ha comptat amb l’Innovation Park, un espai dedicat a presentar les solucions de noves empreses emergents del sector audiovisual, com Estudio Gurugú, Into Reality, NeuralTrust, Play Your Brand, Process Talks, Royal Renders i Wildbytes.
Finalment, Barcelona Activa ha donat a conèixer els diferents programes i serveis per impulsar el talent de les indústries creatives, com la IT Academy, els reptes CONNECTIO o el Taller d’Oficis. A més, s’han generat noves oportunitats de networking, s’han realitzat pitching d’empreses i xerrades sobre inversió en el sector.
Recupera els moments més importants a la fira en aquest vídeo resum i comença a preparar-te per a l’edició de l’any vinent, que se celebrarà entre el 3 i el 6 de febrer.