Publicador de contenidos

null El treball en equip i la col·laboració, protagonistes de la 6a Convenció de Barcelona Activa

Cartell de la Convenció de Barcelona Activa 2022

El treball en equip i la col·laboració, protagonistes de la 6a Convenció de Barcelona Activa

Més de 300 persones via streaming i més de 60 persones de manera presencial ens vau acompanyar a la 6ª Convenció de Barcelona Activa, celebrada el passat divendres 4 de març a l’Auditori de la Seu Central

Barcelona,

Després de dos anys marcats per la pandèmia de la Covid-19, la Convenció s'ha pogut tornar a celebrar amb relativa normalitat. Un dels objectius d’aquesta edició ha estat posar en valor tota la bona feina feta i, en concret, el valor del treball en equip i la col·laboració que són claus en la nostra tasca. De la mà d'Avelina Caballero, Tècnica de Formació, s’ha destacat la trajectòria de Barcelona Activa al 2021 i s’han compartit alguns dels reptes per aquest 2022.

El Director General, Fèlix Ortega, ha començat la seva intervenció amb una menció al context actual de la guerra d'Ucraïna, que ens afecta a tota Europa i del qual no ens podem aïllar des de Barcelona Activa. A continuació, ha introduït els objectius del Barcelona Green Deal i els projectes en què aportem un benefici a la ciutat des de Barcelona Activa. D'altra banda, els directors executius Lorenzo di Pietro, Emi Pallàs i Paco Ramos han introduït els reptes estratègics de les seves àrees.

Durant la convenció, també s’han presentat sis projectes clau per aquest 2022:

El nou convent per a joves de Sant Agustí

Objectiu: Garantir la qualitat de feina i ocupabilitat de la ciutadania

Direcció d’Ocupabilitat inclusiva i formació 

RevESStim el tèxtil

Objectiu: Fer créixer i enfortir el teixit d’empreses d’economia social i solidària de Barcelona

Direcció d’Innovació Socioeconòmica

Barcelona Internacional Welcome Desk

 

Objectiu: Ser un hub de referència per al talent nacional i internacional.

DO de Serveis a les empreses i DO de Promoció de ciutat

Barcelona Deep Tech Node

 

Objectiu: Fomentar i promoure l’emprenedoria de start-ups DeepTech.

DO d’Emprenedoria i les 5 principals universitats catalanes (UB, UAB, UPC, UPF i UOC).

Dissenyem Comerços/ (OH)PERA/ Barcelona Fashion Forward

Objectiu: Ser la ciutat de referència per a un nou pols d’activitat econòmica

DO de Promoció del Disseny

Ciberseguretat

Objectiu: Ser la capital digital i tecnològica d’Europa

DO de Tecnologia

 

I ja tenim les persones guanyadores de l’enquesta!

Després de la Convenció, us vam enviar l’ACTual amb una enquesta amb sis preguntes sobre el que es va parlar. Un total de 111 persones han contestat el qüestionari i gairebé 60 han encertat totes les respostes. Els guanyadors/res, és a dir les 10 primeres persones que han contestat correctament a totes les preguntes, són:

  • Judith Rialp Gutiérrez, DO d'Organització i Qualitat

  • Aurora Puig Borràs, DO d'Organització i Qualitat

  • Oriol Bonet Martin, DO d'Emprenedoria

  • Gabriel Bonnín, DO de Desenvolupament de proximitat

  • Alfons Hernández Ferrer, DO de Desenvolupament de proximitat

  • Miquel Ruano Torres, DO d'Ocupabilitat inclusiva i Formació

  • Victoria Garcia Verdasco, DO d'Ocupabilitat inclusiva i Formació

  • Oleguer Cebrià Salvador, DO de Comunicació

  • Mònica Madrigal Bajo, DO de Serveis a les Empreses

  • Sandra Concha López, DO d'Ocupabilitat inclusiva i Formació

Des de la DO de Projectes de Transformació Organitzativa ens posarem en contacte amb les persones guanyadores per a lliurar-vos el premi. Enhorabona a totes i tots!

No hi vau poder assistir? El vídeo de la Convenció ja porta més de 500 visualitzacions. Entra a l’enllaç i recorda els millors moments!