saltar navegació

Menú principal

Actualidad/Novedades

Barcelona Activa, 16 de noviembre 2017

Barcelona Activa ha posat en marxa una nova campanya de comunicació específica per a les persones joves, #AVUIÉSELDIA. Amb un to fresc, modern i atractiu, la idea de la campanya és augmentar i facilitar l'accés del jovent als programes, serveis i activitats que l'agència de desenvolupament local organitza per a aquest sector de la població.

És la primera vegada que es presenten de forma unificada els programes i serveis per a joves, tant pel que fa a ocupació, com a formació i emprenedoria. L'objectiu és parlar de tu a tu als nois i les noies, per això, s'ha dissenyat una campanya basada en insights del que els agrada fer en el seu temps d'oci: veure sèries, tenir cites, jugar a videojocs; situacions que es vinculen als serveis de Barcelona Activa d'una manera desenfadada.

Formar-se, trobar feina o emprendre un negoci són les tres grans àrees en què s'ha centrat aquesta estratègia 360º que arribarà a joves de diferents perfils i situacions personals a través de banderoles, anuncis a marquesines d'autobusos i metro, premsa, ràdio -patrocinant a La Competència de RAC1-, online i xarxes socials. Se n'han fet diferents adaptacions, vídeos, gifs animats i el hashtag que es proposa per a les xarxes socialsés #AVUIÉSELDIA.

També s'ha creat un web, pensat en clau de necessitat per a les persones joves i que serveix per redirigir, d'una forma més intuïtiva, cap als diferents serveis que els oferim, organitzats en tres grans blocs: Ocupació, Formació i Emprenedoria. Els testimonis que s'hi recullen són un exemple de la bona feina feta fins ara, amb la intenció que serveixi de font d'inspiració per a altres persones joves.