saltar navegació

Menú principal

Inicia't en Internet/NAVEGA AMB SEGURETAT PER INTERNET

Durada: 1:00 Hores

Objectius/Descripció

Defensa’t dels virus, l’spam i altres amenaces per a la seguretat del teu equip.

Programa,
continguts
i temporalització

No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts de començada la classe.

Navegar per Internet és útil però també pot tenir un cert risc. Igual que quan sortim al carrer prenem precaucions, quan “sortim” a la Xarxa cal conèixer el potencials problemes que pot haver-hi per a la seguretat del nostre ordinador, del seu contingut i de les postres dades personals.

En aquesta Càpsula analitzarem quins són els potencials riscos que cal tenir en compte,  adquirirem els coneixements i recursos bàsics per tenir una bona política de seguretat informàtica domèstica i veurem criteris, pautes d'actuació i eines per defensar-nos de virus, spam i programes espia, entre d’altres.

TEMARI
 
1. Els perills de la navegació a Internet
2. Nivells de risc i efectes sobre la privacitat
3. Virus, spam, programes espia, phishing: com protegir-nos-en
4. Actituds de seguretat preventiva
5. Tipus d'eines

Calendari previst

  • Dia:10/02/2010

  • Horari: 19:00 a 20:00 Hores

  • Durada: 1:00 Hores

Lloc realització curs

Cibernàrium C/Marie Curie s/n Barcelona 08042, Telèfon: 932917610

En aquests moments aquesta activitat no està oberta o no té disponibilitat de places.

En cas que l'activitat estigui sense places, consulta la web per possibles anul·lacions. Si hi ha alguna baixa, automàticament les inscripcions es tornaran a obrir.

Activitats Relacionades